dimecres, 9 d’octubre del 2013

Obrim les portes a un món diferent.

Benvinguts i benvingudes a Pro-Animals, un blog molt animal.

El nom ja diu bastan sobre el tema principal del blog: els animals i els seus drets com a éssers vius del planeta Terra. Però no creieu que serà l'única cosa de la que em dedicaré a fer entrades, també tinc pensat penjar algunes receptes vegetarianes interessants, entretingudes i amb bon gust. Aniré intercalant articles sobre maltracte animal, sobre les condicions a les que estan sotmesos a les granjes, sobre l'expansió del moviment animalista, receptes vegetarianes, aivisos de jornades en defensa dels animals...

La idea d'aquest blog prové de la condició que vaig escollir fa quatre anys de deixar de menjar qualsevol cosa que tingui cara, és a dir, vaig decidir fer-me vegetariana. Els meus motius? Els anireu veien al llarg del blog i podreu opinar, òbviament sense ofendre (els comentaris ofensius seran reportats).

Aquest blog us obrirà les portes a un món diferent, i potser desconegut, a tots els que us hi volgueu endinsar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada